2008. március 19., szerda

Medvehagymás penne


Meglepődtem, hogy milyen nagy szakirodalma van a medvehagymának. Szégyen, de tájékozatlan voltam a témában, volt mit bepótolnom az interneten. A dorseti Hughnál láttam a Spektrum tévén először, hogy enni is lehet, ezért is lepődtem meg, hogy itthon is milyen népes tábora van a kedvelőinek. Most már én is közéjük tartozom!



Eredetileg pestót akartam készíteni, de végül is valami ahhoz hasonlót készítettem. Kb. 5 dekányi medvehagymát, 2 gerezd fokhagymát sóval, 2-3 dekányi dióval( csak ez volt itthon ) elkezdtem össze aprítani, folyamatosan adagolva hozzá az olívaolajat. Miután megkóstoltam, úgy döntöttem, hogy nem teszek hozzá sajtot, mert az íze, állaga annyira jónak tűnt. Úgy döntöttem, hogy majd mindenki ízlés szerint reszel hozzá sajtot, ha vágyik rá. A tészta főzőlevéből 3 evőkanállal a medvehagymás pestóféléhez tettem és már csak össze kellett kevernem a tésztával.


Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!