2008. február 3., vasárnap

Rigatoni három színben


A Kiskegyed Konyhájából származó recept azonnal elnyerte a tetszésemet. A gond az, hogy elég babrás , bár nagyon egyszerűen elkészíthető.

Hozzávalók:

20dkg mélyhűtött parajpüré
1 gerezd fokhagyma
1 ek.vaj+ a sütőtálhoz
40 dkg-os hámozott paradicsomkonzerv
1 ek. olaj
1 tojássárgája
50 dkg rigatoni v. penne tészta
10 reszelt sajt
A besamelmártáshoz:2 ek. vaj
1 púpozott ek. liszt
4 dl tej

1. Az evőkanálnyi vajon a spenótot megpároltam és a fokhagymával, kicsi sóval ízesítettem.
2. A paradicsomot villával összetörtem, sózás, borsozás után elforraltam a levét.
3. Elkészítettem a besamelmártást, egy kis parmezánt tettem bele a végén. 3 részre osztottam a mártást, egyikbe belekevertem a spenótot, a másikba a paradicsomot, a harmadikba a tojássárgáját.
4. A kifőzött tésztát három felé osztottam, és a három féle mártással összekevertem.
5. A sütőt 200 Cº-ra előmelegítettem. A kivajazott sütőtálban egymás mellé tettem a különféle színű és ízű tésztákat, reszelt sajttal megszórtam és kb. 10 perc alatt készre sütöttem.


Utána megkértem életem párját, hogy mosogasson el, mert rengeteg csetres maradt az előkészületek után.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!