2008. február 17., vasárnap

Gesztenyés golyó




Nem vagyok golyó mániás, tényleg nem rég követtem el a zserbó golyókat, de nem tudtam, hogy mit csináljak a mélyhűtőmben levő karácsonykor fel nem használt natur gesztenye masszával.
Editke szódás meggyét, olyan mélyre tettem a szekrényben, hogy idáig sikerült megmenteni a nassolástól. Tehát nagyjából minden adva volt. A 40 dkg masszához 4 evőkanál porcukrot és kb. 10 deka darált diót tettem. 2-3 evőkanálnyi sütőrumot, és némi meggylevet loccsintottam az egészhez, ami kicsit puha lett, mert, nagyon lazán loccsintottam. Jobb híján puffasztott amaránt magot tettem hozzá, ami igen jó ötletnek bizonyult, mert javított az állagán anélkül, hogy az íze megváltozott volna. Ping pong labda méretű gombócokat készítettem közepébe meggyet nyomtam. Egy két órára hidegre tettem, majd csokoládéba mártottam őket. Később az első golyók elfogyasztása után úgy döntöttem, hogy becsomagolom őket, na nem azért, hogy biztonságban legyenek, hanem ezzel is emelve a renoméjukat, így sokkal inkább bonbonnak látszanak.



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi lájtosabbra vettük a figurát, diétás verzióban, cukor és dió nélkül. A pénztárból: Marika

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!