2009. február 8., vasárnap

Rántott hal a sütőben


Ezer éve nem ettem rántott halat. Tavaly nyáron, Angliában tett kiruccanásunkor ettem igazi autentikus Fish & chipset, de lássuk be, az nem rántott hal. A sütőben sütés előnyeit gondolom, nem kell ecsetelnem. Egyik tepsiben a halak, másik tepsiben a köretnek szánt zöldségek: zeller , gomba, tök és krumpli sültek. A céklát már előbb zacskóban sütöttem, mert annak hosszabb idő kell.

A trópusi harcsa filéket meghintettem egy kis halaknak szánt fűszerkeverékkel, amit most használtam először, és nehezen szántam rá magam. Szeretem a halat minden féle formában, de nem szoktam túl cifrázni. Csipetnyi gyömbér, só, bors, citrom, vagy ha valami mártással készítem, akkor természetesen lehet más is. Ebben a fűszerkeverékben só, fehérbors, bazsalikom, kapor, fokhagyma, rozmaring, cayenbors és curry található. A panírozás után beolajozott sütőpapírra fektettem a halszeleteket, megkentem a tetejüket is olíva olajjal és 25 perc alatt 180°C-on megsütöttem. Az eredmény nagyon ízlett mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!