2009. február 17., kedd

Finomfőzelék



Kedvenceink egyike ez a „finom” főzelék. Gyorsan, könnyen elkészíthető a mélyhűtőből. Nincs túlbonyolítva, ez az egyetlen főzelék, amibe nem teszek hagymaféléket. Itt csak a zöldségek íze érvényesül. Lágy, finom, olyan igazi lightos. Két személyre 3 marék francia saláta alapot, 1 marék zöldborsót vaj és olíva olaj keverékére dobtam. Megsóztam, borzoztam és néhány percig pároltam. Meghintettem egy kis lestyánnal, majd 1 dl tejszínt, 2 dl vizet összekevertem 2 púpos teáskanál étkezési keményítővel, és behabartam vele a puhára párolódott zöldséget. Fűszeres, sült csirkemellel tálaltam.

2 megjegyzés:

Anyul írta...

Szia!
Tetszik!
Bár eddig ne szerettem a finomfőzeléket, asszem most kipróbálom.

Már régebbóta akartam írni, hogy nagyon tetszik a blogod címe :)

Főz és fecseg írta...

Szia Anyul!
Örülök, hogy kedvet csináltam a finomfőzelékhez. Szerintem nem fogod megbánni, ha kipróbálod. Ez nem az a menzán készült szörnyűség, szóval sok sikert hozzá. A blogom címe pedig rólam szól:)

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!