2009. március 29., vasárnap

Saláta szekció

Retek pestós saláta

A fantasztikus ötlet Fűszeres Eszteré. A friss reteklevélből én is gyártottam pestót, de kicsit másképpen. Szezámolajat, szezámmagot használtam hozzá. A hasábokra vágott uborkát, retket összekevertem a pestóval, majd a tetejét is meghintettem szezámmaggal.


Vegyes, joghurtos-pestós saláta

Almát, hagymát, paradicsomot, uborkát, fehér héjú retket csíkokra vágtam, megszórtam egy kis olajbogyóval, és az előző salátából maradt, 3 evőkanál joghurttal feljavított retek pestóval tálaltam.


Paradicsom saláta
1 kg paradicsomot vékony szeletekre vágtam. Csipet sót, borsot, fokhagymakrémet( házi), balzsamecetet, valamint olíva olajat adtam hozzá. A tetejére aprított petrezselymet és snidlinget szórtam.

Egészen biztos, hogy ezentúl sok saláta receptet fogok "publikálni", mert fogynunk kell. Ez most nagyon fontos, mert az egészségünkről szól. Remélem, hogy néhány hónap múlva már csak rossz emlék lesz a kedvesem betegsége.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!