2008. május 19., hétfő

Egy egészséges süti?!

Zabpelyhes mogyorós keksz

Próbálkozom. Elszántan, néha csalódottan. Igazából nagyon sikeresen, mert mire lefotózhatnám, már el is fogy. Az egészséges süti persze nem fogyókúrás, de az illúzió jól esik.


Hozzávalók:
15 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt
10 dkg zabpehely
10 dkg darált mogyoró
10 dkg barna cukor(nem volt elég méz amivel próbálkozhattam volna)

1 tk sütőpor
1 tojás
10 dkg vaj
10 dkg durván összeaprított mogyoró

A tojást, a puha vajat, a cukrot összerobotoltam, majd a "száraz" anyagokkal összekevertem. Elég masszív anyagot kaptam, ami ugyan kicsit ragadós volt, de jól lehetett gömbölyíteni. A gömböket a papírral bélelt tepsire sorakoztattam, majd kicsit meglapítottam őket. Ha több tojást tettem volna bele, biztosan szabályozhatatlan önterűlős lett volna, de valószínűleg puhább végeredménnyel. A sütőben 180 C°-on 12 perc alatt sült meg és kettő tepsivel lett.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!