2009. június 16., kedd

Pentolino orecchiette cukkinival

A bejegyzés címe, a tészta neve. Nem vagyok sznob, de ennek a tésztának nincsen hazai megfelelője. Nálunk ugye nem kapható magyar fülecske tészta.
Nem tudom, hogy igazából mit kellene ebből a fajta tésztából készíteni. Nem is izgattam magam túlzottan, mert a tészta méretéhez igazítottam a cukkini darabokat. Személyenként egy-egy kisarasznyi cukkinit felaprítottam. Egy fej apróra vágott hagymát, 2 gerezd fokhagymát, egy felkarikázott, zöld, csípős zöldpaprikát olajon megfutattam, majd rászórtam a cukkini kockákat, és két ágacska borsikafűvet a kertből. Megztam, megszórtam egy csokornyi petrezselyem zöldjével. Hozzákevertem a megfőtt, durumlisztből készült tésztát. Nagyon finom volt, sikerült eltalálni, hogy a cukkini is megfelelően roppanós legyen.
u.i. olvasás után a kedvesem hozzátette, ízlés szerint sajttal megszórtuk.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!