2009. június 27., szombat

Nemzetiszínű tészta


Gyorsan elkészülő ebéd, ha nincs sok időm, ha a tésztakedvelő családomnak szeretnék a kedvére tenni. Szemnek szép, pénztárcának kímélő. Dicsérhetném még tovább, de minek…
Egy a kertben szedett cukkinit hasábokra vágtam. Odatettem forralni vizet a tésztának. Egy kis fej hagymát, két gerezd fokhagymát felaprítottam, olajon dinszteltem. Közben felkockáztam egy kaliforniai paprikát, összevágtam néhány levél rukkolát. (Úgy szakadt az eső, hogy megint csak az első rukkolabokorig jutottam el az esernyő védelmében, ugyanis a petrezselymek a kert végében vannak) Amikor a hagyma elkészült, rádobtam a cukkini-csíkokat, sóztam, borsoztam, aztán szigorúan sütögettem, mert szerettem volna, ha ropogós marad. A megfőtt penne tésztát belekevertem, megszórtam a paprikakockákkal és a rukkolával, amikkel már csak összemelegítettem. Aki szereti, sajtot reszelt rá.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!