2009. június 14., vasárnap

Háromszínű paprikasaláta


Hozzávalók: balzsamecet, olívaolaj, egy zöld, egy sárga, egy piros kaliforniai paprika, némi rukkola, és a szintén kesernyés zöldszínű saláta, amit Velence egyetlen kertészboltjában vettem. Azóta már utána néztem, hogy ez a bizonyos radicchio saláta csak akkor lesz piros, ha elvonjuk tőle a fényt. Szóval úgy működik, mint a Mikulásvirág. Úgy tűnik, hogy zölden is beválik, mert kesernyés, ropogós, nagyon finom. Nem ez az egyetlen meglepetés a kertemben. Velencében rukkola magot is vettem, mert gondoltam nem árt a frissítés. Eddig is volt a kertemben, szintén Olaszhonból származó, amelyik nő, mint a fű, de keskenylevelű, sárga virágú. Amit most hoztam, a képen is látható, széles, ugyanúgy szabdalt levelű, de a virága fehér. Az íze mindkettőé ugyanaz.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!