2009. május 23., szombat

Epres fatörzs


Valóban igaz az, hogy az eper olyan finom önmagában, hogy felesleges mással házasítani. Természetesen ez nem a télen is kapható, hatalmas, kemény, eperkinézetű valamire vonatkozik, hanem a nálunk termő, finom, édes és illatos eperre. Ennek ellenére most süteménybe tettem, idejét sem tudom, hogy mikor készítettem hasonlót. Hat tojásból két piskóta tekercset sütöttem. Az egyiket csipkebogyólekvárral töltöttem meg, de ez egy másik szerelem, a "hecsedli"lekvár, ami nehezen, fáradságos munkával előállítható finomság. Ez most "bolti" volt.
A másik tekercset a következő krémmel kentem meg. Főztem egy tejszínes pudingot 3,5 dl tejjel, hogy masszív legyen. 10 dkg puha vajat 10 dkg cukorral habosra kevertem, majd hozzáadtam a kihűlt pudingot, amivel tovább habosítottam. Végül 30 dkg villával összetört epret adtam hozzá. A tekercset kívül is megkentem, majd villával fatörzsnek álcáztam. Nagyon finom lett.

1 megjegyzés:

Gabriella írta...

Nagyon szép lett!!

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!