2008. december 10., szerda

Villám desszert


Nem, nem villámlik. Én villámlok. Nem tudom, hogy mi van velem, mert egyáltalán nem vagyok elemében, ha a karácsonyi készülődésre gondolok. Össze kell, hogy szedjem magam. Talán ezért lazítok mindenféle sütés nélküli finomságokkal, mint a Sportszelet, vagy a névnélküli villám desszert.

Kettő zacskó csokis krémport feljavítottam 3 evőkanál holland kakaóporral, a hátoldalára írt utasítás szerint tejjel összekevertem, majd felhabosítottam. Egy püspökkenyérformát kibéleltem folpackkal és elterítettem benne vagy 3 evőkanál krémet. A babapiskótákat megmártottam a frissen facsart narancslében, amibe löttyintettem egy kis jóféle whiskyt, és hosszában sorba raktam. Apróra vágott narancsdarabkákat és reszelt narancshéját szórtam rá, majd krém és újból piskóta következett. A tetején természetesen krém volt az utolsó réteg. Egy éjszakát pihent a hűtőben, és másnap nagy sikere volt.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!