2008. december 27., szombat

Rokfortos, körtés csirkemell


Ne gondolja senki, hogy fogyókúrázásal töltöttük a karácsonyt, még ha a képekből ez is tűnik. Egy biztos, a köretek java zöldség volt mindig. Ami viszont megér egy bejegyzést, az a rokfort sajt, a körte és a csirkemell hármasa. Magam részéről a csirkemell nem a kedvencem. Ritkán sikerül olyan ízbombát kihozni belőle, mint most. Máskor inkább karajból szoktam ezt előállítani, de egy biztos, csirkével is finom. A hús szeleteket kicsit elősütöttem, borsoztam, leheletnyit sóztam csak. Tepsibe fektettem a mellszeleteket és beborítottam rokfortsajttal és a legtetejére tettem a hámozott körte szeleteket. 20 perc alatt a sütőben megtörtént a csoda, az ízek eggyé váltak, a fiúk dicsérete szerint az idei Karácsony legfinomabb étele lett.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!