2008. június 4., szerda

Indonéz lépesméz torta



Kár, hogy a sütés előtt nem olvasgattam a recepttel kapcsolatos levelezgetést Fűszeres Eszter blogján, mert segített volna kétségeim megválaszolásában. Ahogy a képeket elnézem, az enyém nem tűnik olyan lazának, mint Eszteré, pedig szép magas lett és rugalmas. Egy 22 cm-es hőálló tálban sütöttem. Nekem nem ízlett. Imádom a karamellt, de ez az íz, nem az. Szerintem egy indonéz vagy maláj süteményben kókusztejet használnának. ( Ott élt családtagom révén tudom, hogy azon a klimán, az egyenlítő környékén nem tejet, kókusztejet használnak.) A sütemény nem édes, pedig arányaiban bőségesen van benne cukor. Szóval kellett hozzá az áfonya lekvár. Talán fahéj , kardamon kellenne hozzá, szóval valami kis plusz íz, mert a külcsin alapján többet vártam.

4 megjegyzés:

Fűszeres Eszter alias Fűszer és Lélek írta...

Én is pont ezt éreztem amit te! Gyönyörű, de olyan semmilyen. Nekem a vaníliafagyi illik hozzá, do most, hogy íod, a fahjfagyi is jó lett volna hozzá.

Főz és fecseg írta...

Kedves Eszter örülök, hogy egyetértünk, mert kicsit féltem attól, hogy a véleményem cikizésnek tűnik. Vagyok olyan makacs, hogy alkalomadtán adok még egy esélyt a sütinek "fűszeresebben", mert az előállítása nagyon egyszerű.

Fűszeres Eszter alias Fűszer és Lélek írta...

Hát, bevallom, én nem sütöttem többet, de kaptam olyan levelet, ahol rendszeresen sütik, mert imádják, és gesztenyepüré mellé eszik :-)
Érdekes...

Főz és fecseg írta...

Majd beszámolok a második esélyről. Bár lehet, hogy előbb a Jeruzsálemi túrótorta következik, mert nagyon csábító és feltétlenül kipróbálandó.

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!