2008. június 19., csütörtök

Kávés-kakaós muffin


Kézzel, cetlikre írott receptjeimet próbáltam rendszerezni. Részben sikerült, mert nyitottam egy dossziét nekik. Ez a recept is közülük való, de hogy honnan származik , nem tudom. Talán nem is igazán klasszikus muffin recept.
Hozzávalók:
4 db tojás
20 dkg cukor
20 dkg liszt
20 dkg vaj( ezt én soknak találtam és csak a felét tettem bele)
csipet só
1 tk fahéj
0,5 tk szegfűszeg( én ennyi mézes fűszerkeveréket használtam)
1 tk szódabikarbóna
2 púpozott evőkanál jóféle kakaó
2 evőkanál nescafé 2 evőkanál vízben oldva

Az előállítás szokásos, a tojásokat, a cukrot, a vajat, a kávét habosra kevertem, azután az összes száraz anyagot beleszitáltam. A papírkosárkával bélelt muffin sütőbe mertem a "cuccot", majd légkeveréses, 180 C°-os sütőben tűpróbáig, 25 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!