2012. május 25., péntek

Garnélás tészta



Hozzávalók 2 személyre, ahogyan készítettem:

25 dkg koktél garnéla
25 dkg tészta, most fusilli
1 kisebb fej hagyma
4 gerezd fokhagyma
2 db paradicsom
½ citrom leve
só, bors
olíva olaj
1 csokor petrezselyem

A gyors és nem túl bonyolult ételek kategóriájába tartozó ez a finom tészta.
1. A mélyhűtött garnélát folyóvíz alatt pillanatok alatt kiolvasztottam.
2. Feltettem főzni a tésztát.
3. Az apróra vágott hagymát, fokhagymát olajon megdinszteltem. Sóztam, borsoztam, a lehéjazott, kockára vágott paradicsomot hozzákevertem, együtt pároltam. Utoljára a garnélát adtam hozzá, a citromlét, amivel már csak 5-6 percig főztem.
4. Az elkészült mártáshoz kevertem a tésztát, megszórtam petrezselyemmel.
Tálaláskor még egy kis parmezánt is reszeltünk a tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!