2012. május 27., vasárnap

Egy mennyei padlizsánkrém(Baba ganuch)



















Duendénél akadtam erre a fantasztikus kencére. Alig vártam, hogy elkészíthessem. Nem variáltam semmit, pontosan a leírtak alapján készítettem el. Ennek ellenére érdemes Duende oldalát felkeresned, mert gyönyörű képeket készített, sokkal szebbeket, mint az enyém.


Hozzávalók, ahogyan készítettem: 
2 kisebb padlizsán(45 dkg)
2 evőkanál tahini
1 gerezd fokhagyma
 csipetnyi római kömény
csipetnyi csilipor
1/2 citrom leve
2 evőkanál olíva olaj
menta levél díszítésre


 A megszurkált padlizsánokat 40 perc alatt megsütöttem, majd szétvágva egy serpenyőben még a vágásfelületet is megpirítottam. A többi hozzávalóval együtt a robotgépben pürésítettem. Mentával díszítettem. Ebből a mennyiségből  kb.3,5 dl lett. Pitával biztosan fantasztikus, de most csak pirítóssal ettük.


Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!