2010. január 1., péntek

Tökös jégsaláta


Nem főztél lencsét?! Kérdezte elsőszülöttem döbbenten a telefonban. Magam sem tudom, hogy miért, de nem volt hozzá kedvem. Tulajdonképpen a tegnapi chilis bab is elég trauma volt a gyomromnak. Könnyebbre vágytam. Szeretjük a lencsét, majd főzök máskor. Főztem kocsonyát, káposztát, sütöttem bejglit, moszkauert, ananásztortát, különféle csókokat, sajtosrudat, kétszer is, úgy, hogy most már elég!
Egy szelet hús és a saláta volt az ebéd. A majonézes krumpli saláta külön kérésre készült. Szóval senki sem halt éhen.
Egy fej jégsalátát csíkokra vágtam, hozzákevertem egy fej vékony szeletekre vágott lila hagymát. Citromlét, tökmagolajat öntöttem rá, két evőkanálnyi tökmagot szórtam rá. Fantasztikusan finom volt, szóval jól kezdődik az év!

1 megjegyzés:

nokedli írta...

meg tudlak érteni, én is ilyen könnyüre vágyom most a legjobban.

boldog, békés, egészséges és sikerekben gazdag új évet kívánok!

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!