2010. január 24., vasárnap

Sárgarépás gombóc dióval


Mostanában a sütés nélküli süteményeket részesítem előnyben, szem előtt tartva azt, hogy lehetőleg egészséges alapanyagokból készüljenek. Az eredeti receptet Singersgastro blogján olvastam, kókusszal. Amikor először készítettem, szezámmagban hempergettem meg a gombócokat, finom volt az is.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
45 dkg sárgarépa(reszelve)
15 dkg darált háztartási keksz
2+1 evőkanál barna cukor
10+5 dkg pirított, darált dió
1 1/2 citrom leve és reszelt héja

5 dkg diót egy evőkanál barna cukorral összekevertem, félretettem a hempergetéshez. A többi hozzávalót összegyúrtam, diónyi gombócokat formáltam belőle. A 36 db gombóchoz pontosan elég lett a hempergetéshez félre tett dió.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!