2008. április 27., vasárnap

Gyömbéres piskóta rebarbara lekvárral

Kezdetben volt a Cambridgeből kapott rebarbaralekvár gyömbérrel. Nagyon angol, nagyon édes, nagyon gyömbéres, csak az volt a baj, hogy ez már csak akkor derült ki, amikor már kész lett a gyömbéres piskóta.(Nem mertem kibontani előbb a lekvárt, mert attól féltem, hogy elfogy mire sütnék valamit) Úgy hogy a süti nagyon édes, nagyon gyömbéres, de finom! Ez a piskóta kisérletező kedvemben született. Mióta csak itthon sütött kenyeret eszünk, mindenféle lisztekkel fel vagyunk szerelkezve. Most bio teljeskiőrlésű lisztet használtam, amitől egy kicsit masszívabb a piskóta, de nem rossz!


A Mákos krémes receptnél leírt módon 6 tojásos piskótát készítettem, amibe a végén egy evőkanálnyi reszelt gyömbért kevertem, majd 180 C°-on 25 perc alatt( tűpróba volt) megsütöttem. Amikor meghűlt, kettévágtam és pogácsa szaggatóval korongokat vágtam belőle, amiket a rebarbara lekvárral összeragasztottam.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!