2008. április 24., csütörtök

Hol van a zöldbabfőzelékem?

Tette fel a kérdést életem párja, amikor benézett a blogomra. Hát itt:


Próbáltam vitatkozni vele(szeretek!), hogy se nem szép, se nem különleges, de azt mondta, hogy nem baj, de finom. Pörköltfélével ugyan jobb lenne, de azért egy szelet karajjal se rossz. Na, majd a krumplifőzelékhez legközelebb egy kis marhapörköltet prezentálok.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
1-2 evőkanál olaj
2-3 gerezd fokhagyma
só, csipetnyi bors
kb. 2 dl tejszín(nekem egy 1/2 literes fele volt)
kevéske 2-3 teáskanál étkezési keményítő
csapott teáskanál 10 %-os ecet
egy friss ágacska lestyán

Az olajon kicsit megfutattam a szétnyomott fokhagymát és gyorsan hozzátettem a fagyott zöldszínű (én ezt szeretem) zöldbabot. Megsóztam, borsoztam és a lestyán szárát hozzátéve néhány percig pároltam. Közben összeaprítottam a lestyán levelét, elkészítettem a habarást és mindezt a megfőtt zöldbabhoz adtam. Még egy kis vizet is kellett tenni hozzá, mert ennyi zöldséghez kell azért 3-4 deci folyadék. Szóval eztán már csak 1-2 perc , és kész. A kevéske ecettel a legvégén ízesítettem.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!