2012. augusztus 16., csütörtök

Már megint cukkini



Az az igazság, hogy más íze van, mint a piacon vásároltnak. Most mit ragozzam, a mi kertünkben termett cukkini sokkal finomabb. Az, hogy gömb alakú, az meg csak ráadás. A hozzávaló fűszerek és a paradicsom is itt termett. Félve mondom, hogy bio a kertünk, hiszen nem permetezünk, vegyszereket nem használunk. Komposztálunk, azzal dúsítjuk a földet. Persze arról fogalmam sincs, hogy Budapesten lehet-e egyáltalán bio kertről beszélni, hiszen eléggé szennyezett a levegő.
Két személyre készült ez a ripsz-ropsz ebéd. 2 szál zöldhagymát, 1 gerezd fokhagymát 2 evőkanál olajon megdinszteltem. 20 dkg darált pulykahúst fehérre sütöttem rajta, sóztam, borsoztam, 2 gömb cukkinit, 3 paradicsomot apró kockára vágva adtam hozzá, egy csokor kertben szedett zölddel. Körülbelül negyedóra múlva 1 dl bulgurt, 1 dl vizet adtam hozzá, lefedve takarékon készre pároltam. Tálaláskor meghintettem egy kis petrezselyem zöldjével. Komolyan mondom, tovább tartott megírni a bejegyzést, mint ezt a finom ebédet előállítani.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!