2012. augusztus 17., péntek

Tojásos gomba


Nagyon szeretem a gombát. Válogatós, rosszul evő gyerek voltam. Sokféle étel van, amit csak felnőttként kedveltem meg. A gombát viszont mindig szerettem, gyerekként is. Levesnek, rántva, pörköltnek is. Manapság már persze sokféleképpen készítem, de tojásos gombának ritkán. Ma a piacon megláttam a friss gombát, azonnal ez jutott az eszembe, egyszerűen megkívántam.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
1/2 kg gomba
2 evőkanál olaj
1 diónyi hagyma
3 szál zöldhagyma
2 gerezd fokhagyma
1 bogyiszlói paprika
2-3 ágacska kakukkfű
só, bors
3 tojás
koktélparadicsom, petrezselyem a tetejére

Minden hozzávalót felaprítottam. A hagymákat, paprikát, fokhagymát megdinszteltem, belekevertem a gombát, kakukkfűvet, sóztam, borsoztam. Amikor levet engedett, takarékon pároltam, végül zsírjára sütöttem, egy kicsit lepirítottam. Felvertem a tojásokat és folyamatosan kevergetve összesütöttem. Meghintettem a zölddel, rászórtam a paradicsomokat. Nagyon finom volt, ebédnek sem utolsó!

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!