2012. augusztus 21., kedd

Mogyoróvaj függőknek


Nem vagyok  egyedül, sokan szeretik a mogyoróvajat. Bűnös élvezet, de mit lehet tenni, szenvedünk! Elárulom, ha ebből 2-3 kockát bekapsz, akár egy napra is elcsitul a függőséged, mert finom és nagyon tömény. Nagy előnye, sütni sem kell és az én családomban nincs mindenki oda érte. Nem én találtam ki, többeknél láttam már, pl: TücsökBogár, vagy Latsia blogján is. Kicsit más az enyém, de nem csak azért mert életlen a sütiről készült kép.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
37,5 dkg mogyoróvaj
20 dkg darált babapiskóta
15 dkg vaj
15 dkg porcukor 

20 dkg fehér csokoládé
1 evőkanál vaj

A mogyoróvajat, a darált piskótát, a puha vajat, a porcukrot egynemű masszává kevertem. Sütőpapírral bélelt 25x30 cm-es tepsibe simítottam. Kicsi időre a hűtőbe tettem dermedni. A fehér csokoládét 1 evőkanál vajjal gőz felett megolvasztottam és a mogyoróvajas sütemény tetejére kentem. Amikor megdermedt 3,5 cm-es kockákra szeltem az egészet. Célszerű a hűtőben tárolni, főleg ebben a hőségben.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!