2011. augusztus 3., szerda

Kukoricával töltött cukkini


Cukkininek pedig mindig kell itthon lennie. Világos, nem?! Ha van itthon, akkor biztosan nem maradunk éhen. Bármihez keverjük, egyszerűen álcázza magát. Nem erőszakos, nem intenzív, de mégis nagyon finom tud lenni.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
25 dkg főtt kukorica(2-3 cső)
60 dkg cukkini
só, bors
2 gerezd fokhagyma
snidling
1 tojás
5 dkg parmezán sajt

A félbevágott cukkinik belsejét kikapartam, a kukorica felével, a fokhagymával együtt összemixeltem. Sóztam, borsoztam, hozzáadtam a maradék kukorica szemeket és a az apróra vágott snidlinget és a tojást. Ezt a masszát a cukkinik belsejébe töltöttem, reszelt parmezánnal megszórtam és közepes sütőben 20 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!