2011. augusztus 27., szombat

Kéksajtos-tejszínes penne körtével


Ezt a finomságot szintén a szepezdi strandon hasalva "lőttem" a Nők Lapja konyhájából. Alig vártam, hogy elkészíthessem. Egyszerű, nagyszerű és a kéksajt imádóknak ez mennyei! Nagyon kedvelem a tésztákat, legyen az olasz, vagy kínai, de nálam ez most mindent ver.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
20 dkg kéksajt
3 dl tejszín
50 dkg penne tészta
5 db körte

durva bors
olaj

A körtéket meghámoztam, félbe vágtam, kimagoztam, majd tovább aprítottam cikkekre. A tésztát sós vízben feltettem főni. A sajt felét egy lábasba reszeltem, a tejszínnel lassú tűzön addig kevergettem, amíg felolvadt és a mártás felforrt. A kifőtt tésztát hozzá kevertem, melegen tartottam. Egy forró serpenyőben kevés olajon megsütöttem a körték mindkét oldalát. Tálaláskor a tésztára halmoztam a körtéket, borsot és a maradék sajtot reszeltem rá.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!