2010. április 24., szombat

Kategóriákat feszegető tejfölös túró

A kenyérre kenhető kategória sok mindent takarhat. Különféle kencéket, amiket hús, tojás vagy zöldség pépesítéséből állítunk elő. Néztem a blogomon ezt a kategóriát, sokkal több félét szoktam készíteni, mint amennyit feltettem, van mit pótolnom. Ha már unom a húst, jól esik valami más.
A tejfölös túró Anyukám egyik kedvence volt, gyakran készítette. Nekem nem tartozott a kedvenceim közé, de ma már másként viszonyulok hozzá. Most viszont az a kérdés, miért is kéne kenyérre kenni? Könnyű, lightos, akár kenyér nélkül is meg lehet enni. 25 dkg tehéntúrót, egy kis doboz tejfölt, diónyi apróra vágott vöröshagymát, kis csokor medvehagymát, csipetnyi sót és borsot összekeverek. Nem árt, ha összeérik egy pár órát, de akkor ne kóstolgasd el a felét, mint én.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

contre un chemin métaphysique? vraiment riche, Mme

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!