2009. október 23., péntek

Sütőben sült fasírt a húslevesből

A húslevessel az a probléma, hogy mire minden finomságot megkóstolunk, ami benne főtt, már jól is laktunk. Levest pedig muszáj volt főznöm, mert sok mellcsont is foglalta a helyet a mélyhűtőben, és volt még vagy 60 dkg csirkeszárny is. Szóval ma úgy döntöttem, hogy nem fogjuk túl kajálni magunkat, annál is inkább, mert csak ketten voltunk ebédkor.
Amikor elkészült a leves, 1/2 kg színhúst szedtem le a csontokról, adtam hozzá ugyanannyi főtt zöldséget, és a késes darálóban összeaprítottam. Megsóztam, borsoztam, egy csokor apróra vágott petrezselymet szórtam bele. Egy nagy fej lila hagymát, pár gerezd fokhagymát megdinszteltem, belekevertem. Két nyers tojással összegyúrtam a húsos masszát. A sütőpapírral bélelt, kiolajozott tepsibe fektettem a lapos, prézlibe forgatott fasírtokat. A tetejét is megkentem egy szilikon ecsettel. 25 perc alatt pirosra sütöttem, salátával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!