2009. szeptember 27., vasárnap

Zöldfűszeres tészta


Ez az étel nagy kedvencünk, mert gyors, finom, és a kedvesem is eltudja készíteni. A hátránya viszont az, hogy nem javasolt utána kimozdulni itthonról, mert a töméntelen mennyiségű fokhagymától ami benne van olyan " illatod" lesz, hogy azt jobb itthon kiszellőztetni.
Két személyre 10 dkg Fekete erdei sonkát csíkokra vágva kevés olajon megsütöttem. Kimertem, félretettem. A visszamaradt olajon 3 darab vékonyra szelt, zöld csípős paprikát kezdtem el sütögetni, majd hozzákevertem a megreszelt 6 gerezd fokhagymát és félrehúztam, hogy véletlenül se égjen meg. 25 dkg durum tésztát főztem meg sós vízben kettőnknek. Rengeteg petrezselymet, kevés zellert, és egy ágacska lestyánt vágtam olyan apróra ahogyan szeretjük. A zöldeket éppen csak összemelegítettem a fokhagymával és a tésztával. Tálaláskor a melegen tartott sonkát a tetejére szórtam.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!