2009. szeptember 13., vasárnap

Diós kevert, kávékrémmel


A kevert tészta, ahogyan én készítettem, a következőkből áll:

30 dkg liszt ( fele sima, fele teljes kiőrlésű tönköly)
20 dkg darált dió
25 dkg kristálycukor

vaníliás cukor
1 zacskó sütőpor
4 tojás
10 dkg vaj
5 dl tej

A tojásokat a vajjal és a cukorral "összerobotoltam", majd felváltva belekevertem a száraz anyagokat és a tejet. Elkövettem azt a hibát, hogy túl nagy tepsiben sütöttem a tésztát, emiatt aztán lapos lett. A helyzeten javítani kellett, ezért aztán félbevágtam és kávékrémmel töltöttem meg.
A kávékrémhez 10 dkg vajat 2-3 evőkanál porcukorral kikevertem. 1 adag erős kávét felöntöttem annyi tejjel, hogy 3 dl legyen és ezzel főztem meg egy zacskó tejszín ízű pudingport. Kihűlés után összekevertem a cukros vajjal, amit aztán robotgéppel habosra kevertem. A sütemény tetejére még darabokra vágott diót is szórtam.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!