2011. július 10., vasárnap

Amúr


Még azt sem tudom, hogy pontosan hogy kell írni. Amúr, vagy amur? Utána néztem a neten, de igazából nem lettem okosabb. Hajlanék arra, hogy csak mi magyarok írjuk hosszú ú-val, és az élőbeszédben természetesen jól megnyomjuk az ú betűt, olyan magyarosan.
Na, jó, elég a nyelvtani kételyekből, mert a bejegyzés tárgya ez a számomra ismeretlen nagyon finom hal. Az ára is elég barátságos, nagyjából a pontyhoz hasonlatos. A négy filét megszabadítottam a bőrétől, majd besóztam, borsot tekertem rá. A bevonatos serpenyőben kevés olíva olajat forrósítottam 2 gerezd fokhagyma társaságában és ebben sütöttem meg a szeleteket. A pici kéreg alatt, nagyon finom jó ízű a húsa. Nem akartam különösebben megfűszerezni, mert igazából szeretem a hal ízét, és a szószok szerintem nem adnak annyival több pluszt egy halhoz, ha csak nem a változatosságot.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!