2011. július 10., vasárnap

Pakora cukkiniből


Megint egy étel, ami még sohasem készült a konyhámban. Rántott zöldségeseket természetesen szoktam készíteni, de nem vagyok igazán híve a bő olajban sütésnek.

A neten bóklásztam a fűszerezés ügyében, mert a szükséges garam masala nem tartozik az általam használt alap fűszerekhez.
Hozzávalók ahogyan készítettem:
3 db cukkini(60-70 dkg)
2 dl csicseriborsó liszt
1 dl sima liszt
½ kk kurkuma
½ kk őrölt fahéj
½ kk koriander
½ kk római kömény
½ kk bors
½ kk csipős paprika
csapott tk sütőpor
2 gerezd reszelt fokhagyma
2 dl behűtött víz
A fűszereket és a liszteket egy tálban a vízzel és a fokhagymával a palacsinta tésztánál sűrűbb tésztává kevertem. A fritőzömet a konyhánál szellősebb, a mai napon kissé melegebb, bár árnyékos helyre száműztem. A felszeletelt cukkiniket megmártottam a masszában és bő olajban kisütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!