2011. január 29., szombat

Csirkés Fajíta


Tortillák, guacamole, tejfel, paradicsom salsa, reszelt sajt és a saláta levelek:


Hozzávalók, ahogyan készítettem:

50 dkg csirkemell

Fajíta fűszerkeverék

3 db chili, mert szeretjük, ha csípős

olaj

1 fej lila hagyma

1 db piros kaliforniai paprika

8 db tortilla

saláta levelek

paradicsom salsa( 6 szem paradicsom, lila hagyma, só bors, citromlé, olaj)

guacamole

tejfel

reszelt sajt bőven

Nem ismerem a mexikói konyhát. Igen, főztem már chilis babot, olyan mexikói szerűt, de hát ettől még nem vagyok ebben profi. Amikor a Fűszerkuckó tulajdonosa fűszer kóstolót ajánlott, habozás nélkül a mexikóit választottam, mert úgy gondoltam, van bepótolni valóm ezen a területen.

Az étel amit választottam, igen egyszerű, bár némi előkészületet igényel. A tortillát nem én sütöttem, de nem okozott volna gondot, ha több lett volna az időm.

A paradicsom salsához forró víz segítségével lehúztam a paradicsomok héját. Felszeltem, a levétől, a magoktól megszabadultam, apró kockákra vágtam. Sót, borsot, lila hagymát, citrom levét, némi olíva olajat adtam hozzá.

A második képen látható, ahogy összekészítettem a Fajítához valókat, hogy mindenki ízlése szerint maga tölthesse meg a tortilláját.

A vékonyra szelt hagymát és paprikát néhány percig pirítottam, majd félretettem. A visszamaradt olajban megsütöttem az egész éjszakára Fajíta fűszerkeverékbe pácolt csirkemell csíkokat. Hozzákevertem a hagyma és a még roppanós paprika szeleteket. A főzés ennyi, a megmelegített tortillákkal már mindenki maga bíbelődött.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!