2011. január 9., vasárnap

Egy laza ebéd


Gondolom, te is ki élted kreativitásodat az ünnepek környékén. Én biztosan. Nem csoda, hogy most csak a legszükségesebbre szorítkozom. Egy kis leves, maradék sütemények..... A héten azért még összehoztam egy kis zserbót, hogy a New Yorkba visszatérő második szülött fiam néhány nappal tovább élvezhesse a hazai ízeket. Ezzel aztán ki is fújt a lelkesedésem.
Ebédet persze főzni kell, méghozzá gyorsan. Néhány pulykamell szelet a mélyhűtőből, só, bors, fokhagyma, sajt szeletek, fekete erdei sonka, kész is a tekercs. A gombafejekbe tölteléknek az összeaprított szárakat, hagymával, fokhagymával sütöttem, pároltam. Sót, borsot, petrezselymet, egy evőkanál parmezán sajtot, egy tojást, kevés zsemlemorzsát kevertem hozzá. A krumpli is mélyhűtött. Apropó, érdekes módon olcsóbb, mintha magam állítanám elő. Mindent a sütőbe tettem. Amíg elkészült még kukorica konzervből majonézes salátát is kevertem. A majonéz saját előállítású, mert azért az, az igazi.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!