2011. február 5., szombat

Sörös vegán ropogós


Ha van időm, olvasgatom az ízlésemtől messze álló blogokat is. Van akiét gyakran, mert ötleteket merítek, mert a stílusa tetszik, és ugye a húsevő sem csak húst eszik. Ez a recept egyik kedvencemtől, Dulminától származik.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:

25 dkg teljes kiőrlésű liszt

25 dkg zabpehelyliszt

5 dkg szezámmag

1 evőkanál lenmag

1 teáskanál köménymag

1 csomag sütőpor

2 csapott teáskanál tengeri só

1 evőkanál őrölt lenmag

2 dl étolaj

2,5 dl sör

Egy tálban összegyurmáztam a hozzávalókat. Mindig egy maréknyit vettem ki belőle és két sütőpapír között nyújtottam kb. 3 mm vastagra(sajnos nekem nincs tésztagépem), majd háromszögekre vágtam. 10-12 perc alatt 180°C-on ropogósra sültek. 5 nagy tepsivel lett belőle. Nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!