2010. október 17., vasárnap

Busa, a fantasztikus!


Lelkesedésem mostani tárgya ez méltatlanul mellőzött hal. Készítettem már máskor is ha nagyon muszáj volt, mert a kedvesem eddig is szerette. Mégis ellenérzéseim voltak vele szemben, nekem nem ízlett. Kedvenc halasunk javaslatát követve néhány gerezd fokhagymát lereszeltem és a besózott halfiléket bekentem vele. Tálba tettem, tejet öntöttem rá és néhány órát pihentettem.
Később a halszeleteket megtörölgettem, borsos lisztbe forgattam és az olajjal kikent, sütőpapírral kibélelt tepsibe fektettem őket. Másik tepsiben a krumpli sült. A halat 15 perc után megforgattam és pirosra sütöttem. Kívül ropogós, belül omlós, az íze pedig egyszerűen fantasztikus!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezt azt hiszem kifogom próbálni, mert már én is régóta szemezgetek a Busával, de korábban nem sikerült olyan elkészítési módot találnom amivel ízlett volna. Igaz sokkal nem is próbálkoztam.

Főz és fecseg írta...

Ma megint így fogom elkészíteni, mert nagyon ízlett az uraknak. Amit nem írtam a postban, a bőrét lenyúztam.

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!