2010. július 23., péntek

Sajtos tojáskrém

Nem tudom ki hogy van vele, de a hőségben nem kívánom a húst. Nem szeretek a piacon nézelődni a hentesek közelében ilyenkor. Megrögzött húsevő létemre még az orromat is elfordítom. A könnyített körözött, a márványsajtos krém, a tojás krém az, ami a felvágottakat helyettesíti mostanában nálunk ebben a hőségben.
A tojáskrémhez megfőztem 4 db tojást. Felaprítottam egy diónyi hagymát, kis csokor snidlinget. Aztán elővettem a reszelőt. Megreszeltem a tojásokat, 2 gerezd fokhagymát, 6-7 dkg trappista, kb. 2 dekányi parmezán sajtot. Mindent összekevertem, megsóztam, borsoztam, adtam hozzá egy kis doboz tejfelt. Semmi egyéb fűszert nem használtam, mert szeretem érezni a tojás, a sajt ízét. Kevés rozskenyérrel, sok zöldséggel ettük.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!