2010. május 2., vasárnap

Csirkepörkölt kagylótésztával


Rendhagyó volt ez az étel több szempontból is. A kedvesem ellenállása a csirkepörkölt főzése miatt már egy ideje megtört, de a tészta, köretként elképzelhetetlen volt számára. Talán túlságosan menzásnak tűnt. Nokedli, vagy rizs, az igen! Tarhonya lehet, mert azt én szeretem. Aztán az újból előkerült hajdina, a búrizs, köles, szóval mindenfélével lehet köríteni a pörköltféléket, de a tészta ilyen módon elképzelhetetlen volt. Máig.
A csirkepörköltet combokból és némi mellnyesedékből főztem. Sok hagymával, kicsit csípősen, ahogyan az illik. A húsokat kiszedtem a szaftból, kicsontoztam, kisebb darabokra vágtam. A szaftot merülő mixerrel simára kevergettem. Finom sűrű krémes szaftja lett. Miután csont sincs benne, a legfinnyásabbaknak sem lehet szavuk ellene. A megfőtt kagylókat kanállal megtöltöttem, tálaláskor a maradék szaftot ízlés szerint lehetett locsolni.
Medvehagymás uborkasalátával tálaltam amit tökmagolajjal locsoltunk, tökmaggal szórtunk meg.

1 megjegyzés:

Niki írta...

Rendhagyó tálalás,de nagyon guszta:)

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!