2010. március 29., hétfő

Dió, zeller és sárgarépa

Amikor megláttam Sweet home blogján a diós fasírtot, tudtam, hogy ki fogom próbálni. Nagyon tetszett, de figyelembe véve a hozzáfűzött megjegyzéseket, módosítottam rajta.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
25 dkg darált dió
25 dkg zeller( a diódarálóban "reszelve")
25 dkg zabpehely liszt
olíva olaj, kicsi vaj
1 nagy fej hagyma
sok fokhagyma
3 evőkanál szójaszósz

csipőspaprika
őrölt feketebors
zeller zöldje és lestyán bőven
2,5 dl víz

A felaprított hagymát, fokhagymát olaj és vaj keverékén megdinszteltem. Minden hozzávalót egy tálban összekevertem, majd hagytam állni félórát. Sütőpapírral kibéleltem egy tepsit megkentem olajjal és beletettem az ellapított fasírtgombócokat. A tetejét is megkentem és 25 perc alatt közepes sütőben pirosra sütöttem. Finom, fűszeres fasírt lett.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!