2009. december 23., szerda

Habcsók féle az espresso meringue mintájára


A maradék tojásfehérje felhasználása pillanatok alatt történik, mert egyszerűen nem lehet abbahagyni az ötletelést az espesso meringue után. Jó, tudom, a kép pocsék, keveset ad vissza a csók külleméből, bár ebben az esetben a belbecs a döntő. Tehát, kívül roppanós, belül lágy, több részletben hat, mert először a csokoládé és a kókusz hat, majd végül az aszalt sárgabarack darabok.
Hozzávalók, ahogyan készítettem:
2 tojás fehérje

1/2 bögre kristálycukor! ( a barna cukor nem vált be, az espresso meringuenél kipróbáltam, ragacsos lett)
5 dkg kókuszreszelék
3 dkg csokoládé darabka, most 70%-os
3-4 dkg apróra vágott aszalt sárgabarack
1 evőkanál étkezési keményítő

A felvert habba kevertem a cukrot, kókuszt, a csokoládét, a barackot. Sütőpapírral bélelt tepsire halmokat raktam, egymástól kellő távolságra, mert kicsit megnőnek. 30 percig sütöttem légkeveréses sütőben 150 °C-on.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!