2008. július 5., szombat

Cukkini, cukkini...., ja, és töltött gomba

Anyukám azt mondta egyszer szemrehányóan, amikor megtekintette hűtőm tartalmát, hogy tejfölnek pedig mindig kell lenni. Nos hát azóta gyakorlottabb "háziasszony" vagyok, és nekem is vannak dilijeim. Cukkininek pedig mindig kell lenni(!), lehetőleg 2 db-nak és akkor már akármi is történhet, mert bármit lehet belőle készíteni. Elég csak ma végig nézni a blogokon Dulminától Piazza Piazza blogjáig.

Ez a villám ebéd így készült:

2 db cukkinit ferdén ujjnyi vastag szeletekre vágtam és az olívaolajjal megkent, sütőpapírral bélelt tepsibe fektettem őket. Megkentem a szeleteket a saját készítésű fokhagyma krémmel. A gomba szárát összeaprítottam és bazsalikommal, snidlinggel, fokhagymával ízesitett 15 dekányi juhtúróval összekevertem, majd a gombák kalapjába töltöttem. A cukkini szeletek mellé fektettem a töltött gombákat és 180 C° légkeveréses sütőben megsütöttem. Nagyon ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!