2013. augusztus 10., szombat

Csupa zöld saláta

 
A salátabár teljes gőzzel működik. A változatosság gyönyörködtet, mint tudjuk és ez a salátákra is igaz. A csupa zöld színű saláta a balzsamecet és a Worcestershire szósz áldásos hatása miatt nem lett tökéletes, hiszen főleg az almakockák színe megváltozott. Ennek ellenére igaz a csupa zöld, hiszen a hozzávalók eredetileg mind zöldek.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
1 jégsaláta
1 zöld nyári alma
1 zöld paprika
1 fürt szőlő, zöld
2 evőkanál zöld olajbogyó
a mártáshoz:
1 teáskanál csípős mustár
2 evőkanál olívaolaj
2 evőkanál balzsamecet
1 evőkanál Worcestershire szósz
Az almát és a paprikát kockákra vágtam, a salátát összetépkedtem. Minden hozzávalót egy tálba halmoztam, a mártással összekevertem. Fantasztikusan finom lett, roppanós, édes és savanyú, meglepően harmonikus ízű.
 

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!