2013. augusztus 15., csütörtök

Megint egy zöld színű saláta


A salátabár nagyon jól működik. A klasszikus összetevők helyett bátran használunk olyan gyümölcsöket is, amiket régebben csak gyümölcssalátában tudtunk elképzelni. Az édes és savanyú, sós és csípős nagyon finom ízkombinációt alkot, ebben a melegben kifejezetten üdítő. A kedvesem "ötletelte" ezt a salátát. Sohasem néz főzős adókat, mégis Claire Robinson,  5 hozzávalóból című műsorát látva mondta azt, hogy ezt próbáljuk ki mi is.
Hozzávalók, ahogyan készítettem:


A saláta persze az én verzióm, hiszen szőlő nem volt az eredetiben. A dinnyét, a meghámozott uborkát kockákra, a csípős paprikát karikákra vágtam, megsóztam. Hozzáadtam a félbevágott, kimagozott szőlőszemeket. Citromlevet, olívaolajat kevertem  a salátához. Grillezett sajtot ettünk hozzá. Nagyon finom volt! A kedvesem azt mondta, hogy úgy rémlik, menta is volt az eredeti salátában. Nahát, én nem is értem, az ember kiteszi a lelkét, és tessék! Még menta is! Jó, majd legközelebb!

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!