2012. június 2., szombat

Cuki cukkini

 Igen, nem tudtam kihagyni, "cuki" címet adtam a bejegyzésemnek. Esküszöm még soha ki nem ejtettem a számon, például hogy husi, brrr! Ha lehet azt mondani  egy növényre, hogy cuki, hát ez az! Ezt a kis gömb cukkinit a piacon vettem, de reményeim szerint legközelebb már a saját kertünkből szüretelünk. Van néhány tő, amit széltől is óvok, mert először vetettem cukkinit, ki tudja, szeret-e nálunk.
Az étel, amit készítettem belőle, a rakott cukkinire hajaz, mert darált pulyka hús, rizs, a cukkini kikapart belseje, parmezán sajt, hagyma, fokhagyma, petrezselyem és  bőséges kakukkfű a tölteléke. A tölteléket természetesen már főtt állapotban tettem a gömbökbe, fél óra sütés így bőven elég volt a cukkiniknek, amit kívülről még olívaolajjal megkentem.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!