2011. október 2., vasárnap

Lecsós szelet


A két egymás utáni lecsós bejegyzés ellenére nem túl sűrűn van nálunk lecsó. Lecsós szelet meg főleg. Régebben, amikor a kedvesem lecsós szeletet rendelt az étteremben, sosem értettem, hogy miért tálalják karikára szelt sült krumplival. Ezt ma sem értem, mert nincs ami felszívja a jó kis szaftot. Na mindegy, a lényeg, hogy örüljön a kedvesem a "retro lecsós szeletnek".

Hozzávalók 4 személyre, ahogyan készítettem:
40-50 dkg csirkemell, szeletekre vágva
olaj
1 fej hagyma
1 kápia, 1 bogyiszlói, 2 sárga és 1 zöld erős paprika(ebből kiderül, hogy csípősen szeretjük)
1 nagy paradicsom
só, pirospaprika
burgonya

A csirkemell szeleteket elősütöttem, majd félretettem. Azután a visszamaradt olajon hagymát dinszteltem és a szokványos módon lecsót készítettem. A hússzeleteket rögtön az elején visszatettem és együtt készre főztem. A felkarikázott burgonyát 2 tepsiben kevés olajjal összekeverve 30 perc alatt ropogósra sütöttem. Együtt készült el a lecsós szelettel.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!