2011. május 1., vasárnap

Egy nem perzsa csirke


Rendszeresen fogyasztunk halakat és szárnyasokat. A férjem szívműtéte óta nem is hajlandó más húst enni. Nincs is ezzel baj, de legyünk őszinték a csirke, bőr és zsír nélkül egészséges ugyan, de nem árt feldobni valamivel az ízét. Hát én próbálkozom. AkonyháM blogján olvasott perzsa csirke izgalmasnak tűnt.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
4 teljes csirkecomb bőr nélkül
1 mk. kardamon
1 mk. fahéj
1 ujjnyi darabka friss gyömbér reszelve
olíva olaj

A csirkecombokat a fűszerek és az olaj keverékével bekentem, egy éjszakára pácolódni hagytam.
A szokásos módon, az egyik tepsibe a megsózott húsok, a másik tepsibe az újkrumpli sült egy kis olíva olajjal. Az interneten tanulmányozott receptek szerint ehhez az ételhez nem a krumpli az igazi, ezért nem is ízesítettem semmivel, mert nem akartam, hogy különleges ízét elnyomja valami más. Lehet, hogy az én csirkém nem autentikus, de nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!