2010. december 15., szerda

Mentás zöldborsóleves



Hozzávalók, ahogyan készítettem:
50 dkg mirelit zöldborsó
vaj
1 szem burgonya
só,bors
2 teáskanál cukor
1,2 l víz
1,5 dl fehérbor
mentaszósz
mentalevél
4 evőkanál tejszín
A fagyott borsót vajon pároltam. Sót, cukrot, kevés borsot, néhány ágacska mentalevelet, 2 evőkanál mentaszószt (a Lidlben vásároltam az „angol” napokon) adtam hozzá, meg a kockára vágott krumplit. Felöntöttem vízzel és a borral, puhára főztem. A merülő mixerrel simára kavargattam, majd sűrű szűrőn még átpasszíroztam. Ezek után fantasztikusan sima lett és a kóstolás után úgy döntöttem, nem esek túlzásba a tejszínnel, végül is 4 evőkanál tejszínt adtam csak hozzá. Nagyon finom lett! A húsevőknek némi sonka chipszel tálaltam. Sikere volt.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!