2009. július 20., hétfő

Csíkos saláta


Salátát sok mindenből, sokféle módon készítettem már. Ez a saláta azért csíkos, mert amit csak lehetett, csíkokra gyalultam, még a kemény paradicsomot is. Gyors és hatékony megoldás. Ami meglepő, az, hogy más az íze, másképpen viszonyulnak egymáshoz a növények. Nekem mindenesetre ízlik. Van amikor az esik jól, ha jó nagy darabokra, harapnivalókra vágom. a hangulatomtól, meg az időmtől is függ, hogy milyen is lesz az aznapi saláta. A csíkos salátába karalábét, sárga paprikát, kápia paprikát, uborkát, paradicsomot, egy sonkahagymát, rukkolát, radicchiót vagdostam, citromlét, olíva olajat kevertem hozzá és hagytam, hogy az ízek összeérjenek.

2 megjegyzés:

stampoasis (alias nokedli) írta...

nagyon jól néz ki. kézzel gyalulod vagy konyhagéppel?

Főz és fecseg írta...

Amelyik növény hagyja magát, azt gyalultam, amelyik nem, azt igyekeztem hasonló méretűre vágni. Ami meglepő, a kertemből származó kemény paradicsomokat is kiválóan lehet gyalulni.

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!