2009. július 20., hétfő

Csíkos saláta


Salátát sok mindenből, sokféle módon készítettem már. Ez a saláta azért csíkos, mert amit csak lehetett, csíkokra gyalultam, még a kemény paradicsomot is. Gyors és hatékony megoldás. Ami meglepő, az, hogy más az íze, másképpen viszonyulnak egymáshoz a növények. Nekem mindenesetre ízlik. Van amikor az esik jól, ha jó nagy darabokra, harapnivalókra vágom. a hangulatomtól, meg az időmtől is függ, hogy milyen is lesz az aznapi saláta. A csíkos salátába karalábét, sárga paprikát, kápia paprikát, uborkát, paradicsomot, egy sonkahagymát, rukkolát, radicchiót vagdostam, citromlét, olíva olajat kevertem hozzá és hagytam, hogy az ízek összeérjenek.

2 megjegyzés:

murok marci írta...

nagyon jól néz ki. kézzel gyalulod vagy konyhagéppel?

Főz és fecseg írta...

Amelyik növény hagyja magát, azt gyalultam, amelyik nem, azt igyekeztem hasonló méretűre vágni. Ami meglepő, a kertemből származó kemény paradicsomokat is kiválóan lehet gyalulni.

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!