2012. szeptember 3., hétfő

Szilvás saláta

Sokféle salátát készítettem már, de az ember mindig tanulhat újat. A Kiskegyed konyhája szeptemberi számában olvasott pikáns szilvaszósz adta az ötletet. 

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
35 dkg besztercei szilva 
35 dkg cukkini
1 szál póréhagyma(20dkg volt)
2 evőkanál chili dzsem
2 lime leve és reszelt héja
1 csokor petrezselyem

A szilvát és a cukkinit csíkokra, a pórét félbe, majd szeletekre vágtam. A chili dzsemet összekevertem a két lime levével, hozzáreszeltem a héját is. A felaprított petrezselyemmel együtt mindent összeforgattam és némi pihenés után rántott és roston sült halakkal tálaltam. Ha valaki szóvá tenné , se bors, se só nincsen benne. Így is finom volt, a chili és a lime, csoda együtt!

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!