2012. március 28., szerda

Almás répasaláta

Hozzávalók 2 személyre, ahogyan készítettem:
35 dkg sárgarépa
1 nagy golden alma, 25 dkg
diónyi gyömbér
1/2 citrom leve
késhegynyi csípős paprika(hazai)
Himalája só
1 gerezd fokhagyma
2 teáskanál méz
szőlőmagolaj
2 evőkanál szeletelt mandula

Bánat saláta is lehetne a címe. Ma "hivatalosan" is laktóz érzékeny lettem. Sejtettem én ezt, de nem foglalkoztam vele, hiszen ami problémát okozott azt igyekeztem elkerülni, kihagyni az étkezésemből. A dolog ennél bonyolultabb azért, eljött az ideje, hogy többet tegyek az ügy érdekében. A hét eddigi részében mindenféle dolgokat mellőzni kellett a vizsgálatok miatt. Most aztán kiéhezve vetettem be magamat a konyhába, hogy végre ehessek valami fogamra valót.
A sárgarépát elhámoztam a krumpli hámozóval, az almát is próbáltam, de végül a késsel való ügyködés jobban sikerült. A tálba reszeltem a fokhagymát, gyömbért, belenyomtam a fél citrom levét, adtam hozzá sót, paprikát, mézet, olajat, majd belekevertem a zöldségeket és a mandulát. A kedvem is jobb lett, a saláta most egy kicsit összeérik éppen, a bánatom pedig rögtön csökkent.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!